قُلْ سِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَانْظُرُوا كَيْفَ بَدَأَ الْخَلْقَ ثُمَّ اللَّهُ يُنْشِئُ النَّشْأَةَ الْآخِرَةَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ كُلِّ شَيْ‌ءٍ قَدِيرٌ

در زمین گردش کنید و بنگرید خداوند چگونه حیات را آفرید. بر اساس آخرین یافته های علم زیست شناسی پایه و اساس حیات از حما مسنون آغاز شد، توده نرم سیاه چسبنده بر روی سفال داغ و پخته ،ماکرو مولکول های آلی زنجیره ای حامل کد های ژنتیکی . زیبا ترین و پر مفهوم ترین کلمه از مشهودات حیات و این نقطه آغاز تکامل حیات است. هدف این سایت آشنائی بیشتر با قرآن مجید و نگاه به آن با دید و عینک علوم طبیعی و فیزیک است و شفاف کردن موضوعات خلقت کیهان در شش روز ، زمین در دو روز و مفهوم هفت آسمان و خلقت آن در دو روز و اقوات در چهار روز از دیدگاه قرآن و مقایسه آنها با آخرین نظریه های علمی است. موضوع مرگ و حیات، قیامت از دید علم فیزیک و قرآن مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. مقالاتی در این زمینه تقدیم باز دید کنند گان سایت می گردد به علاوه بر اساس کیف بدأ الخلق شما را با بند پایان و حشرات ایران و عجایب خلقت آن اشنا می کنیم و سایت حشرات ایران تنها سایت حشره شناسی با متنوع ترین انواع گونه های راسته بند پایان در خاور میانه با حدود 20000 عکس دست اول و تصویر برداری شده توسط اینجانب که همه آیاتی از خداوند متعال در حیات زمین هستند. آدرس سایت حشرات ایران .insectsofiran.com

CopyRight © سید محمد تقوی اهرمی.

برای آشنائی با رزومه اینجانب اینجا کلیک کنید.

اینستاگرام     hammanmasnun@

s.m.taghaviahrami94[@]gmail.com

و لم یکن له کفوا احد و مفهوم واقعی آن

 

مقدمه نوشتار

هیچ احدی مانند احد خداوند نیست. اگر ما احد را شخص بگیریم و به معنی هو الله احد و الله الصمد توجه نکنیم برای خدا شرک قائل شده ایم. این آیه می فرماید هیچ احدی مانند احد خدا نیست و نیست برای او مانندی از جنس احد. خداوند خود را با احدی مقایسه می فرماید که وجود دارد ولی مانند احد خداوند نیست. این احد از جنس همان احدی است که خداوند خود را احد نامیده و احد به معنی صفت ذاتی خداوند که فقط یک بار در قرآن نازل شده است. حال این احد چیست. چرا احد و صمد با هم آمده است. قل هوالله احد الله الصمد. خداوند احد و صمد است. ماده ای که کیهان را ساخته مرکب است از اجزاء متفاوتی تشکیل شده و قابل تجزیه به واحد های کوچکتر است یعنی می زاید و خودش هم از چیزی ساخته شده ولی خدواند لم یلد و لم یولد است یعنی بر خلاف ماده این خصوصیات را ندارد، بسیط مطلق است. ماده مختصات دیگری هم دارد تو خالی بودن ولی خدا بر خلاف ماده که تو خالی است تو پر است و چگال این معنی صمد است صمد و احد هر دو صفت ذاتی خداوند است که در پیدایش کیهان از خداوند متجلی شدند. یکی از معانی صمد تو خالی نبودن و یا تو پر بودن است. در مقاله کیهان از احدیت و صمدیت خلق شد دو روایت از حضرت امام حسین ع و امام سجاد ع در باره این سوره نقل کرده ام و دلیل چگال بودن مفهوم صمد را بیان کرده ام . هدف این نوشتار پرداختن به آن احدی است که خداوند اشاره فرموده هیچ احدی احد خداوند نیست. این احد را باید پیدا کنیم.

آیات قرآن برای اثبات مفهوم صمد به عنوان توپر و چگالی مطلق


خداوند نور سماوات و الارض است و با نور خود که انرژی ناب است و نورعلی النور نامیده، یعنی انرژی ما فوق انرژی ها و با این نور هم کیهان را خلق فرمود و هم قرآن را نازل و مردم را هم با این نور هدایت می کند. نور ناب تجلی صفت ذاتی خداوند است که در کیهان گذاشته شد. این نور هم به صورت فشرده که صمد است ظاهر می شود و هم به صورت امواج الکترو مغناطیس که طیف وسیعی از نور است که ما با نور مرئی آن آشنا هستیم همین نور که در برابر تاریکی با آن روبرو هستیم. اما نور خدا در تاریکی و در درون ذرات بنیادی و درون موجودات زنده هم به کار هدایت خود مشغول است. حال به آیات زیر نگاه کنیم. قسمتی از آیه 143 سوره اعراف.


لَمَّا جاءَ مُوسی لِمیقاتِنا وَ کلَّمَهُ رَبُّهُ قالَ رَبِّ أَرِنی أَنْظُرْ إِلَیک قالَ لَنْ تَرانی وَ لکنِ انْظُرْ إِلَی الْجَبَلِ فَإِنِ اسْتَقَرَّ مَکانَهُ فَسَوْفَ تَرانی فَلَمَّا تَجَلَّی رَبُّهُ لِلْجَبَلِ جَعَلَهُ دَکا -هنگامی که موسی به وعده گاه آمد و کلام رب را شنید، موسی تقاضای دیدن خدا کرد و خداوند فرمود تو نمی توانی من را ببینی ولی به این کوه نگاه کن اگر کوه برجای خود باقی ماند تو هم میتوانی مرا به بینی و هنگامی که خداوند بر کوه تجلی کرد ( توسط نور خود) کوه متلاشی گردید – خداوند با نور علی النور بر کوه تجلی کرد انرژی ناب که کیهان از آن ایجاد شد.


لو انزلنا هذا القرآن على جبل لرايته خاشعا متصدعا من خشيه الله و تلك الامثال نضربها للناس لعلهم يتفكرون. اگر اين قرآن را بر كوهى فرو مى فرستاديم (فرستیم)، يقينا آن ( كوه ) را از خشیه الله از هم پاشيده مى ديدى و اين مثل ها را براى مردم مى زنيم که در باره آن تفکر کنند. قرآن نور هدایت است ولی اگر خواست خداوند بر آن قرار گیرد به نور ذاتی که جزء صفت ذاتی خدا است تبدیل شود همان نوری است که کوه جلوی موسی را از بین برد. هو الله احد الله الصمد و این دو احد و صمد از صفات ذاتی خداوند است. بنابراین این دو نور صمد و چگال بودند و چنان قدرتی داشتند که می توانستند کوه را متلاشی کنند. حال چگونه می توانیم رابطه این نور را با صمدیت خداوند اثبات کنیم. علم فیزیک می تواند در این ارتباط به ما کمک کند. مه بانک پدیده ای بسیار سریع و ناگهانی بود که کیهان از آن ایجاد شد. فاصله رخداد مه بانک تا ابتدای انبساط کیهان را علم اختر شناسی محدوده پلانک نام گذارده است و مدت زمان آن کسری از یک ثانیه است ده به توان منهای 43 ثانیه محدوده سینگولاریته که به فارسی تکینگی و به عربی احدیت معنی میدهد. بنا بر تعریف علم احدیت یا سینگولاریته محدوده ای است که تمامی تعاریف ماده و قوانین حاکم بر آن و معادلات ریاضی اعتبار خود را از دست می دهند. حال چرا علم دقیقا کلمه احدیت را انتخاب کرد. این از اعجاز قرآن است.


قرآن این کلمه را طوری بیان فرموده تا با علم اختر شناسی مطابقت داشته باشد و به علم اختر شناسی و دانشمندان آن بفهماند که احدیتی که شما ایجاد کیهان را از آن می دانید همان خدای یگانه است. این که در آیات متعدد بیان می فرماید که همه هستی جهان مادی از خدا سر چشمه گرفته و صفت ذاتی خدا را احد نامیده به این دلیل است. احدیت محدوده تجلی انرژی ناب است. پروفسور واینبرگ در کتاب سه دقیقه اول چگالی محدوده احدیت را محاسبه کرده است و برابر است با 3/8 میلیارد کیلو گرم در هر لیتر. به مقالات خلقت کیهان در شش روز و مقاله خلقت کیهان از احدیت و صمدیت آغاز شد مراجعه فرمایید در آن مقالات به طور مشروح بیان کرده ام و در این نوشتار به دنبال احد های دیگر که خداوند اشاره کرده می گردیم.

هر لیتر از محتویات محدوده احدیت که پلاسمائی از ذرات بنیادی در حال شکل گرفتن است و می توانیم بگوییم از خصوصیات نور ناب است که میخواهد ماده را خلق کند و فقط معجونی از اشعه است آن قدر چگال و قوی است که بارقه ای از آن می عالم-تواند کوه را متلاشی و پودر کند. این عبارت که یک کیلو از این محدوده میتواند کوه اورست را با خاک یکسان کند پرفسور واینبرگ به آن اشاره کرده است .ولی واینبرگ قرآن را نخوانده بود و خداوند در 1400 سال قبل این عبارت را در داستان حضرت موسی ع و آیه اصابت کلام خدا قرآن بر کوه را به صورت تشبیه بیان فرموده. بنابراین در احدیت چگالی مطلق حاکم است و صمد می شود تو پر در احدیت فضای خالی ماده وجود ندارد زیرا ماده درهم فشرده و به اصطاح علم فیزیک در هم تنیده است و ذرات بنیادی میخواهند درست شوند و دارای یک هویت واحد است.


اشتباهی که دانشمندان اخترشناسی مرتکب می شوند. تصور می کنند که کل ماده کیهان کنونی در آنجا فشرده شده بودند و وقتی از هم باز شدند کیهان ایجاد شد، این دیدگاه که کیهان مکررا فشرده و باز می شود و کیهان ما روزی از کیهان قبلی که فشرده شده بیرون آمده است را قرآن قاطعانه رد میکند. کیهان از احد که تجلی گاه نور خداوند است به یکباره ایجاد شد و این اراده و خواست خداوند و بر اساس برنامه تدوین شده بود که محقق می شود. آیه 77 سوره نحل میفرماید -و لله عالم الغیب السماوات و الارض و ما امر الساعه الا کلمح البصر و هو اقرب الیه -عالم غیب کیهان به خدا تعلق دارد (همانجایی که اراده فرمود نور خود را برای خلق کیهان متجلی سازد) و این فرمان به یک باره در یک چشم بهم زدنی و یا کمتر از آن به وقوع پیوست. کلمه خلق الساعه را شنیده ایم خلق بدون مقدمه و به یک باره و امر هم فرمان خدا است که به یک باره حادث شد خلق الساعه معنی خلق به یک باره و امر الساعه هم امری است که به یک باره حادث می شود و سپس خلق می کند. زمان امرالساعه را دقت فرمایید. یک چشم بهم زدن سریع کمتر از یک ثانیه است و وهو اقرب الیه می شود کسری از یک ثانیه که محدوده پلانک هم کسری از یک ثانیه رخ داده است ده به توان منهای چهل و سه ثانیه هم کسری از یک ثانیه است.


سخن آیه از عالم غیب کیهان است و ساعه هم تنها معنی قیامت نمی دهد و در آیات دیگر قرآن به معنی واحد زمان یا قسمتی از زمان هم آمده بعلاوه قیامت نیاز به امر الساعه ندارد. زمین و جو زمین و بهشت در اختیار است و فقط در قیامت مرده ها با نفخ فی الصور به همین حالت از اطلاعات آنها در کتاب مبین زنده می شوند و عالم غیب کیهان در زنده کردن مرده ها نقش ندارد. قوانین فیزیک کوانتوم در زنده کردن مرده نقش بازی می کند. قیامت و علم کوانتوم در قرآن

محدوده پلانک محدوده نور ذات الهی است به این آیه توجه فرمایید. وما لی لا اعبدا الذی فطرنی و الیه ترجعون- چرا خدائی که من را از داخل محدوده مه بانک تا انبساط کیهان باز کرد. در حقیقت از محدوده احدیت من را باز کرد را نپرستم و بر گشت من هم به همان جا است.من ذرات بنیادی بودم و داخل محدوده پلانک خداوند من را فطرنی کرد همراه با انبساط کیهان شروع به انشاء کرد. ذرائکم یعنی از ذرات بنیادی ایجاد شدن. قُلْ يُحْيِيهَا الَّذِي أَنْشَأَها أَوَّلَ مَرَّةٍ وَ هُوَ بِكُلِّ خَلْقٍ عَلِيمٌ-79 سوره یاسین-بگو خدائی که آنها را از اول مره انشاء کرد مرده ها را نیز زنده می کند. اول مره همان فطرنی است. اگر در باره این آیه به یقین نرسیده اید آیه مهم دیگری را هم نگاه کنید.آیه 56 سوره انبیاء، قوم حضرت ابراهیم به او میگویند آیا سخن حقی برای ما آورده ای یا ما را بازی می دهی-
قالُوا أَ جِئْتَنا بِالْحَقِّ أَمْ أَنْتَ مِنَ اللَّاعِبِين-قالَ بَلْ رَبُّكُمْ رَبُّ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ الَّذِي فَطَرَهُنَّ وَ أَنَا عَلى‌ ذلِكُمْ مِنَ الشَّاهِدِينَ- خداوند از زبان حضرت ابراهیم واقعیت های علمی مهمی را برای ما بازگو می کند. گفت (حضرت ابراهیم) البته که حق می گویم صاحب کیهان کسی است که آن را باز کرد و به زبان علمی آن را منبسط کرد فطرهن آن را باز کرد و من بر این حقیقت گواه می دهم. کلمات اعجاز قرآن هستند. فطرنی را خلق معنی کردن درست نیست سخن از خلق انسان نیست .من را از ذرات بنیادی در هم تنیده شده بیرون آورد تا پروسه انشاء را طی کنم و در زمین خلق شوم. بنابراین محدوده احدیت که از احد سر چشمه گرفته و ذرات بنیادی در آن دارند از نور ذات الهی درست می شوند دارای درجه حرارت ده به توان 12 درجه کلوین است. هزار میلیارد درجه کلوین و در مکانی بی نهایت کوچک بنابراین احدیت فشرده و چگال است. در احدیت چگالی و فشردگی حاکم است و این یک وجه نور خدا است. خدا نور نیست وجه احدیت و صمدیت از او متجلی می شوند. حال نگاه کنیم که علم در دین کاربرد دارد یا ندارد. کسانی که به این موضوع اعتقاد دارند ایمان خود را دست آویز تصورات ذهنی خود قرار ندهند و نا آگاه از دنیا نروند که پشیمانی فایده ندارد.

سیاهچاله و رابطه آن با احدیت

در بالا اشاره شد که انرژی ناب که ماهیت اشعه دارد در احدیت یا سینگولاریته تحولات ایجاد ذرات بنیادی را برعهده داشته است و سینگولاریته از سینگولار منشاء شده است. این را علم اختر شناسی می گوید. در آیات اشاره شد که خداوند همه جهان مادی را از هیچ آفرید. هیچ تعریف مادی است و اشتباه است اگر ما بگوییم کیهان از عدم آفریده شد. عدم برای یک موضوع خاص عدم است، هستی که بر ماده استوار است وقتی وجود ندارد عدم است هر چیزی مادی فنا دارد ولی وجه خدا که انرژی ناب از آن منشاء می شود فنا ندارد-بنابراین قبل از مه بانگ عدم نیست وجه خدا وجود دارد ولی ماده در هیچ است. خدا هست وجود او برای خلق کیهان ضروری است. وَلَا تَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ كُلُّ شَيْءٍ هَالِكٌ إِلَّا وَجْهَهُ لَهُ الْحُكْمُ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ-با خداوند کس دیگر را مورد استجاب دعا قرار ندهید، تدع مطالبه کردن چیزی از کسی طلب کردن است و معنی عبادت نمی دهد. جز خدا خدایی دیگر نیست. تمام مظاهر مادی فنا پذیرند مگر وجه خدا که حکم به او تعلق دارد و کل شیی به او برمی گردد. به تصویر زیر نگاه کنیم از پائین به بالا مه بانک است. ابتدا انرژی ناب بود که ظاهرمی شود و به یک سمت گسترش می یابد اگر زمان گسترش طولانی باشد یک سیاهچاله بزرگ که جهان مادی است را نشان می دهد.می توانیم بگوییم مه بانک مادر تمای سیاهچاله ها است. این در حقیقت یک سفید چاله بزرگ بود که کیهان را به وجود آورد. 

 

بَدِيعُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ إِذا قَضى‌ أَمْراً فَإِنَّما يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ‌-اینکه عناصر کیهان همه آنها چنان فشرده شدند و در یک نقطه بی نهایت ریز، خداوند ایجاد کننده کیهان از هیچ (ابداع کننده کیهان) وهنگامی که امر او اقتضاء کند می گوید باش و می شود. ابتدا ماده ای وجود نداشت پروتون ها، نوترون ها و سایر ذرات بنیادی وجود نداشتند و هست می شوند. استفن هاوکینگ در سال 1971 عنوان کرد که سیاهچاله ها از زمان به وجود آمدن کیهان ایجاد شدند و مطلبی گفت که امروز ما می دانیم که درست نبوده است وی اظهار داشت هنگامی که تمامی مواد تشکیل دهنده کیهان در یک نقطه فشرده شده بود و انفجاری رخ داد و مقداری از این مواد چنان به هم فشرده شدند که تیدیل به سیاهچاله شدند. یعنی قبلا کیهانی بود و فشرده و بعد منفجر شده و تمامی مواد این کیهان در نقطه ای بی نهایت ریزکه علم می گوید متمایل به صفر یعنی هیچ جمع شده بودند که غیر منطقی است. اگر ریاضی را به کار گیریم و تمامی عناصر تشکیل دهنده کیهان را فشرده کنیم آیا می توانند در یک نقطه ای بینهایت ریز مایل به هیچ جای گیرند، جمع شوند که منفجر شوند. یا اینکه مواد اولیه کیهان از انرژی ناب تولید شد و بعلاوه انفجاری رخ نداد از یک نقطه آغازین در یک سطح افقی آن نقطه باز شد و به صورت قیف گسترش یافت، بسمت دهانه قیف و نه اطراف آن ، لحظه انبساط مکان و زمان خلق شد ولی مکان دلبخواه به هر سمت گسترش پیدا نکرد موضوعی که دانشمندان به آن توجه نکردند این رخداد چرا گسترش انبساط به یک سمت بود شما در تمامی تصاویر انبساط کیهان نقطه مه بانک را می بینید که بسمت سر قیف گسترش داشته و کیهان هم فقط از ماده تشکیل شد و در زمانی که می خواست انبساط رخ دهد ماده و ضد ماده هر کدام راه خود را رفتند و دو قیف موازی یکی بالا و دیگری پایین به وجود آمد و ما کیهان خودمان را می بینیم و کیهان ضد مادی را نفی کرده ایم و من در مقاله دو جهان موازی ماده و ضد ماده به استناد آیات قرآن در سال 1393 مطرح کردم و امروزه دانشمندان فیزیک مطلب قرآن را گرفتند و دارند آن را گسترش می دهند به مقاله  جهان موازی از نطر علم و قرآن ملاحظه فرمایید.


پدیده مه بانک عکس پدیده سیاهاله است

شما یکی از این قیف ها را در نظر بگیرید و از بالا یعنی از افق رویداد به سمت ته قیف متوجه می شوید که یک سیاه چاله یزرگ که مادر همه سیاه چاله ها است همان قیف انبساط کیهان است که انتهای ته قیف به احدیت و سپس به احد میرسد. قرآن می فرماید پیدایش و مرگ هر ستاره به سیاهچاله ای وصل است که او را می زاید و هنگام مرگ به آن فرو می رود. عناصرمادی ستاره کجا می روند به ته سیاهچاله سقوط می کنند و به احدیت می پیوندند و احدیت هم به احد همانطور که خداوند فرموده كُلُّ شَيْءٍ هَالِكٌ إِلَّا وَجْهَهُ لَهُ الْحُكْمُ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ستار گان فنا می شوند و فقط وجه خدا بقاء دارد که کل شیی بسوی خدا بر می گردد .یعنی به احد. حال دانشمندان اختر شناسی می گویند فقط ستارگانی که نوترونی هستند و بسیاریزرگ به سیاهچاله می روند بقیه چه می شوند. امثال زمین و ماه و سیارات خرد می شوند آیا در کیهان پراکنده می شوند. هزاران میلیارد ستاره ساختار کیهان را تشکیل می دهند و خداوند کیهان را خلق کرد و هدایت آن را بر عهده دارد.

سبح اسم ربک الاعلی الذی خلق فسوی و الذی قدر فهدی. برای سر و پا نگه داشتن کیهان خداوند مرتبا به کاری مشغول است. کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام، یسئله من فی السماوات و الارض کل یوم هو فی شان، آنچه در کیهان است از او تقاضا دارند و خداوند در هر زمان به کاری مشغول است. خلق کیهان عظیم است نگه داشتن خلق و سر و سامان دادن آن عظیم تر است. بنابراین در سراسر کیهان راز بقاء آن در وجود سیاهچاله ها است. سیاهچاله ها مسیر رفت و بر گشت هستی به نیستی هستند و ماده از بین می رود به سیاهچاله فرو رفته و محو می شود–همه چیز فانی است و تنها وجه خداوند است که باقی میماند، والنجم اذ هوی قسم به ستاره چون فرو افتد و محو شود. ماده عظیم ستارگان نوترونی به کجا محو می شوند به درون آن می افتند و به احدیت می پیوندند و به انرزی ناب می رسند و در تجلی گاه خداوند محو می شوند. فلا اقسم به مواقع النجوم قسم به جایگاه ستارگان اگر بدانی چه قسم بزرگی است. مواقع و موقعیت و جایگاه ستارگان وجود دارند و برنامه ریزی شده است. ستارگان به جایگه خود وصل هستند و این جایگاه را خدا به آنها عطا می کند. غبار کیهانی نمی توانند خود به خود دور هم جمع شوند و متراکم و فشرده شوند. بنابراین ما در سراسر جهان مادی احدیت فراوان داریم هر کدام از این سیاهچاله ها به احد ختم می شوند ولی این احد ها از جنس همان احد خداوند است ولی هر احدی احد خداوند نیست.

این تخیلات علم فیزیک و اخترشناسی است. عامل و قدرت عظیمی لازم است که غبار کیهانی را به دور خود جمع کند و بچرخاند. این قدرت قدرت احدیت است که از احد سر چشمه گرفته است. بنابراین سیاهچاله هم ستارگان را می زایند و هم هنگام مرگ زباله های نوترونی را به درون خود می کشد و به انرژی ناب تبدیل می کند. در حقیقت ما سیاهچاله داریم و سفید چاله و هر دو یکی است. این جزء امر خداوند است. بنابراین ما در کیهان احد فراون داریم ولی هیچ کدام به اندازه احد خداوند که صاحب این احد ها است نیست. قل هوالله احد الله الصمد لم یلد ولم یولد و لم یکن کفوا احد. مطلب مهم دیگری عرض کنم و نوشتار را به پایان برسانم. در بالا اشاره شد که ستارگان غیر نوترونی که منفجر به غبار کیهانی تبدیل می شوند ولی در صد غبار و کلوخه های در کل گاز و غبار کیهانی آن قدر ناچیزند حدود تنها کمتر از یک درصد بقیه گاز های هیدروژن و هلیوم هستند. دانشمندان عقیده دارند که تمامی فلزات سنگین مانند آهن به بالا در جدول مندلیف در ستارگان تولید می شوند و در حرارت میلیارد درجه ای که نقض قانون مدل استاندارد کیهان است که نیاز به مقاله دیگری دارد که تقدیم می شود. سید محمد تقوی اهرمی.دی ماه 1399

کامنتی دریافت کردم که ارتباط با این مقاله ندارد  و لی مطلبی بیان فرمودند که سوال برای کسانی پیش می آید که دقیقا دانشی در باره جو زمین ندارند. لذا  علاقمندان  می توانند به مقاله لایه های جو زمین از نظر علم و قرآن چند طبقه است مراجعه فرمایند   

 

بازدید: 1466

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید